Συχνές Ερωτήσεις

ΚΡΑΤΗΣΗ

Καλύπτονται οι μεταφορές από το αεροδρόμιο στο πακέτο all inclusive;

Το επίπεδο διακύμανσης εξαρτάται από τη συγκεκριμένη υπηρεσία μεταφοράς που επιλέγετε. Κατά τη διαδικασία κράτησης στο TaxiFromAirport.gr, προσφέρονται επιπλέον επιλογές εξυπηρέτησης. Είναι απαραίτητο να προσδιορίσετε οποιεσδήποτε συγκεκριμένες ανάγκες, όπως ταξίδια με κατοικίδια, μεγάλες αποσκευές, παιδικά καθίσματα ή παρόμοια αιτήματα, κατά την ολοκλήρωση της κράτησής σας.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ

Έχω συμπληρώσει την κράτηση μέσω της φόρμας κράτησης. Ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Θα σας στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης εντός 30 λεπτών. Εάν δεν ληφθεί το email επιβεβαίωσης, τότε η κράτησή σας δεν είναι έγκυρη. Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητων.

Πώς μπορώ να κάνω την κράτηση;

Μπορείτε να κάνετε κράτηση μέσω της φόρμας κράτησης ή via WhatsApp

Πώς θα ξέρω ποιος ειναι ο οδηγός μου και πού θα με περιμένει;

Μια μέρα πριν την κράτηση, θα σας στείλουμε ένα email που θα έχει όλα τα στοιχεία του οδηγού. Θα έχει επίσης πληροφορίες σχετικά με τη μέθοδο παραλαβής σας ανάλογα με την τοποθεσία, π.χ. Αεροδρόμιο, λιμάνι ή ξενοδοχείο/διαμέρισμα.

Μπορώ να προσθέσω παιδικό κάθισμα;

Ναι, έχουμε δύο διαφορετικούς τύπους καθισμάτων. Βρεφικό/Παιδικο κάθισμα και Booster. Υπάρχει επιπλέον χρέωση για κάθε θέση

Μπορώ να πληρώσω τον οδηγό με κάρτα;

Φυσικά, μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα σε όλα τα οχήματά μας.

Μπορώ να μεταφέρω το κατοικίδιο μεσα στο αυτοκίνητο;

Φυσικά μπορείτε να πάρετε το κατοικίδιό σας μαζί σας σε ένα κλουβί.

Μπορώ να ακυρώσω την κράτηση εάν είναι απαραίτητο;

Φυσικά μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση. Μπορείτε να δείτε όλους τους όρους ακύρωσης ΕΔΩ.

Έχετε κάποια άλλη ερώτηση; Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας

Scroll to Top
×